REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

VRÁCENÍ

Nejste spokojeni se svým zbožím?

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma. Poštovné, které platíte při zaslání zpět k nám, hradíte na vlastní náklady. Zboží musí být nepoužité, neotevřené a v původním nepoškozeném a neotevřeném obalu.

Buďme k sobě ale upřímní – zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo jej nepřijmout nebo ponížit cenu s přihlédnutí k opotřebení, protože takto vrácený produkt je neprodejný.

Vrácení zboží 

Vytiskněte daňový doklad, který jste obdrželi emailem po dodání zboží. Přiložte prosím vyplněný Formulář o odstoupení od kupní smlouvy, připojte číslo účtu pro vrácení částky a společně s nepoužitým zbožím v originálním nepoškozeném obalu a velmi důkladně zabalené zašlete na adresu:

Adresa:

Hana Doubravová

Zkrácená 224, Praha 10, 103 00

Email: info@lasultanedesaba.cz

Telefon: +420 732 172 774

Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?

Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme stejným způsobem, jako jsme je přijali.

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy např.

o dodávce zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. kosmetika, apod.)

REKLAMACE

Pokud je se zbožím cokoli v nepořádku, např.:

zboží nedorazilo kompletní (v objednávce chyběl produkt)
došlo k záměně (v objednávce mám jiný produkt, než jsem si objednala)
zásilka byla poškozena během přepravy
produkt nefunguje
dejte nám o tom prosím co nejdříve vědět e-mailem info@lasultanedesaba.cz a zašlete min. 4 fotografie obsahující přepravní štítek, celý balík zvenku, celý balík zevnitř a zboží v balíku. Pokud vám přijetí emailu do dvou dnů nepotvrdíme, nedorazil! Zároveň zašlete zboží s vyplněným Reklamačním listem na adresu:

Hana Doubravová

Zkrácená 224

Praha 10

103 00

info@lasultanedesaba.cz

+420 732 172 774

Zboží musí být zabaleno tak, aby v pořádku dorazilo k nám (u poškozeného zboží musí být zásilka vč. původního obalu a výplní a zabezpečena tak, aby nedošlo k úniku nebo poranění během přepravy). Za zásilku a její stav během přepravy odpovídá odesílatel.

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, obvykle nám na to stačí dva týdny, ale ze zákona máme danou lhůtu 30 dní (počítáno od doručení zboží k reklamaci).

V případě nejasností nebo dotazů se neváhejte obrátit na +420 732 172 774, info@lasultanedesaba.cz

Formulář pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout:

ve formátu PDF -> Formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy.pdf

ve formátu ODT -> Formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy.odt

ve formátu DOCX -> Formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy.docx